Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-05, 07:25   #1
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

V4 uppsnack Dannero


Skriv gärna ideer här....och gärna bra info..
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 07:35   #2
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

spik på Elles.W.Fill sen alla i dom andra avd...jag har inte råd men du däremot laxen kanske
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 07:37   #3
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

haha,...råd ja men ska ej spela så idag.... men gjort det några gånger...med bra resultat.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 07:40   #4
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Bodbäcksviking tror jag är klar om den travar...sist såg det inte roligt ut till slut tyvärr....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 08:08   #5
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den i första då? är den så jävla bra? har ingen aning om kallblod
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 08:16   #6
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ja den vinner nog med hela upploppet
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 08:35   #7
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ett lås på Elles,Linus åh Wise i andra känns rätt säker ändå!
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 08:43   #8
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

gäller att gå snävt så man kan ha multi gånger 50 trots alla i sista
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 09:07   #9
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Den i första då? är den så jävla bra? har ingen aning om kallblod
Ja! Såg loppet den vann senast - hua! Borde vara överlägsen, rekordsänkte 3,1 sekunder och vann med 100 meter. Lite kul, i vinnarcirkeln stod den bara helt lugn och såg ut som en sovande spansk åsna
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 09:10   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Skriv gärna ideer här....och gärna bra info..
Info från JO på SS.


Det vankas kval till kallblodskriteriet på lunchen på Dannero denna måndag. Konkurrensen är inte direkt stenhård bland de här treåringarna, och det är bara två försök som körs där de sex bästa i varje går vidare. Jan-Olov Persson har tre hästar med i vardera försök.


- Det första försöket kan vi inte vinna för det gör Lannem Silje. Men vi kan väl ta ett par finalplatser. 7 Björli Odin (V4-1) kör jag själv och det är väl också kanske den bästa av mina för dagen även om det inte är några stora marginaler på det. Han känns i alla fall stark och fin och är rätt nära kulltoppen och tanken är så klart att han ska fortsätta utvecklas dit. Men han är inte nere i närheten av de där tiderna som Lannem Silje sprungit och han är inte heller speciellt snabb bakom bilen så viss vingelrisk föreligger. Skor och inga ändringar. 8 Järvsö Bruno har gjort nästan lika många starter som Odin förvisso, men känns ändå inte lika långt kommen och tar han bara en finalplats är jag jättenöjd, även han fick ju ett spår väldigt långt ut på vingen och det är lite svårt att säga var han hamnar. Han har ju aldrig startat bakom bil men gått mycket i walkern så det brukar de fixa. Inga ändringar där heller och jag ändrar sällan på treåringarna över huvud taget. 9 Norrlandsgranit har tagit tre raka nu och blir nog hårt betrodd på det, jag är jäkligt nöjd med vad han presterat och det är en riktig löphäst har det visat sig, men ändå kan jag tycka någonstans att raden känns lite smickrande och att han inte är fullt så bra som den antyder, men så länge han fortsätter att bara vinna så? Det är bra styrka i hästen och vi kör med skor även där. Finalchansen finns absolut.


- 3 Järvsö Björn (V4-3) rådde jag alla som frågade att spika senast, men han var inte alls bra och fick det inte att flyta i travet helt enkelt. Visst är det oroande, men samtidigt så tycker jag att han känns förbättrad i jobben igen efter det och allt verkar vara som vanligt så vi provar igen. Han går med skor som vanligt och då han dessutom fick ett bra läge så tycker jag nog att han ska ses med chans och är väl den bästa av alla mina sex som jag kvalar. Näst bäst i detta försök är 7 Bodbäcksviking som inte heller var riktigt bra senast trots att han var trea mot bra hästar. Han är behandlad efter det och har stått över en del jobb, och som bekant kör jag aldrig några banjobb eller något snabbare med hästarna så det är klart att det kan fattas något formmässigt. Han är ändå väl förberedd på så sätt att han är mycket jobbad, men han kommer ändå att vara vassare i en eventuell final. Skor som vanligt. 2 Slotts Nicklas i samma lopp får det tuffare, han får vara med och kvala och tar han en finalplats har han gjort det klart bra. Han är inte helt att lita på och lite vanskligare än vad raden ger sken av. Vi kör med skor och samma grejer även här, avslutar Janne.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 09:46   #11
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Låter som man ska gå på Järvsö Björn......lite intressant....tack för infon!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 11:09   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Intressant på Sacramento i sista, första bfro + helstängt
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 11:30   #13
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja! Såg loppet den vann senast - hua! Borde vara överlägsen, rekordsänkte 3,1 sekunder och vann med 100 meter. Lite kul, i vinnarcirkeln stod den bara helt lugn och såg ut som en sovande spansk åsna
"Ni väljer att gå ut i Kriteriet med hästen i stället för Kriteriestoet. Hur kommer det sig?

– Vi tror helt enkelt att hon är bättre än hingstarna också, därför kör vi det riktiga. Det är den enkla förklaringen. Sedan är det mer prispengar i Kriteriet också, vilket givetvis inte är någonting man tackar nej till, skrattar Wollebaek."


Härlig att skåda idag igen
(inte spelmässigt så klart -sporten..)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-05, 12:21   #14
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Då fick man sjöa på trion med Sacramento

Dannero Omg 11, Lopp 4,
2013-08-05
Plac. Hästar
1:a 2
2:a 12
3:a 1, 4, 8, 9, 14
5 x 50,00 kr = 250,00 kr

2013 TSN: 4D4A xxxx xxxx 0905
Vadet är registrerat.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td